Rezervirajte odmor

Datum dolaska:

Broj noći:

Promijeni/Otkaži rezervaciju »

Galerija slika

Konferencijske Dvorane IMPERIAL

Planirate važan poslovni sastanak, teambuilding, konvenciju, kongres ili možda izložbu? Povećajte učinkovitost i uspješnost, te okupite svoje suradnike, poslovne partnere i tim u Hotelu IMPERIAL u Vodicama.

    DVORANA KORNATI

  • kapacitet 35 osoba
  • idealno rješenje za manja poslovna okupljanja, domjenke, seminare i prezentacije
  • privatna atmosfera, LCD TV, izvor prirodnog svjetla i izlaz na balkon
  • površina: 56m²

    DVORANA ZLARIN

  • kapacitet 25 osoba
  • idealna za manja poslovna okupljanja intimnije prirode
  • zajamčena diskrecija, izvor prirodnog svjetla i izlaz na terasu
  • površina: 30m²

    DVORANA ŠIBENIK

  • kapacitet 60 osoba
  • namijenjena za organizaciju stručnih skupova, prikladna za predavanja, prezentacije i bankete
  • ugodna atmosfera, prirodno svjetlo, mogućnost spajanja s glavnom salom Restorana, izlaz na terasu
  • konferencijsko predvorje s garderobom prikladno za prijem gostiju
  • površina: 110m²

    DVORANA OKIT

  • kapacitet 70 osoba
  • namijenjena za organizaciju poslovnih okupljanja, seminara, prezentacija i banketa
  • ugodna atmosfera, izvor prirodnog svjetla, mogućnost spajanja s dvoranom Vodice
  • konferencijsko predvorje s garderobom prikladno za prijem gostiju
  • površina: 135m²

    DVORANA VODICE

  • kapacitet 210 osoba
  • namijenjena za organizaciju svečanih domjenaka, proslava i večeri
  • svečana atmosfera, izvor prirodnog svjetla, mogućnost spajanja s dvoranom Okit
  • predvorje s garderobom prikladno za prijem gostiju
  • površina: 200m²

Poslovni sastanci

„Tko želi nešto učiniti, pronaći će način, onaj tko ne želi, tražit će opravdanja.“ - Stephen Dolley Jr.

Planirate važan poslovni sastanak? Povećajte učinkovitost i uspješnost, te okupite svoje suradnike, poslovne partnere i tim u Hotelu IMPERIAL u Vodicama.

RIVIJERA Hotel IMPERIAL Vodice pruža Vam mogućnost organizacije i održavanja konferencija, poslovnih sastanaka i domjenaka u modernim i višenamjenskim dvoranama. Naš poslovni centar nalazi se u hotelskom prizemlju. Ovisno o broju sudionika, poslovno okupljanje moguće je organizirati u jednoj od naših pet konferencijskih dvorana: Kornati, Zlarin, Šibenik, Okit i Vodice.

Budući da svaki uspješni poslovni sastanak zahtijeva tehnički kvalitetnu opremljenost dvorana, nudimo Vam svu potrebnu suvremenu audio-vizualnu opremu. Osim toga, sve konferencijske dvorane imaju izvor prirodnog svjetla, klimatizacijske uređaje te besplatni bežični internet.

Ukoliko je Vaše poslovno okupljanje intimnije prirode i zahtijeva određenu diskreciju, preporučamo Vam Dvoranu Zlarin koja je predviđena za manje sastanke, do 25 ljudi. Dvorana ima 30m².

Dvorana Kornati ima 56m² te predstavlja idealno rješenje za manja poslovna okupljanja. Ova konferencijska dvorana osigurava privatnu atmosferu i LCD TV, te može udobno smjestiti do 50 ljudi.

Za veće konferencije i sastanke do 100 ljudi, toplo preporučamo Dvoranu Šibenik koja ima 110m². Dvorana se nadovezuje na glavi restoran, uključuje i konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Najveća konferencijska dvorana u hotelu jest dvorana Vodice s 335m², koja se može podijeliti na dvije manje dvorane, Dvoranu Vodice od 200m² i Dvoranu Okit od 135m². Obje dvorane imaju konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Profesionalno i ljubazno osoblje RIVIJERA Hotela IMPERIAL pružit će Vam vrhunsku uslugu i učiniti sve kako bi Vaše potrebe i očekivanja bila ispunjena.

Dodatne usluge

Smještaj

Nudimo smještaj u modernim sobama i apartmanima koji su nedavno obnovljeni i opremljeni prema posljednjim standardima.

Gastronomska ponuda

U Restoranu možete uživati u bogatoj gastronomskoj ponudi te kušati razne specijalitete nacionalne i mediteranske kuhinje.

Usluge prijevoza

Rado ćemo Vam organizirati brz i siguran prijevoz u bilo koja doba dana.

Parking

Svim gostima hotela osiguravamo parkirno mjesto.

Tijekom cijele godine RIVIJERA Hotel IMPERIAL u Vodicama nudi Vam prelijepu obalnu destinaciju za sve oblike poslovnih okupljanja!

Team Building

„Vrijedite koliko i ljudi koji rade za vas.“ – K.G. Larson

Planirate važno motivacijsko okupljanje za svoje zaposlenike, seminar ili tražite savršenu destinaciju za team building? Povećajte učinkovitost i uspješnost svoga tima, okupite svoje djelatnike u Hotelu IMPERIAL u Vodicama.

RIVIJERA Hotel IMPERIAL Vodice pruža Vam mogućnost organizacije i održavanja motivacijskih okupljanja i seminara u modernim i višenamjenskim dvoranama. Naš poslovni centar nalazi se u hotelskom prizemlju. Ovisno o broju sudionika, poslovno okupljanje moguće je organizirati u jednoj od naših pet konferencijskih dvorana: Kornati, Zlarin, Šibenik, Okit i Vodice.

Budući da svako uspješno poslovno okupljanje zahtijeva tehnički kvalitetnu opremljenost dvorana, nudimo Vam svu potrebnu suvremenu audio-vizualnu opremu. Osim toga, sve konferencijske dvorane imaju izvor prirodnog svjetla, klimatizacijske uređaje te besplatni bežični Internet.

Ukoliko je Vaše poslovno okupljanje intimnije prirode i zahtijeva određenu diskreciju, preporučamo Vam Dvoranu Zlarin koja je predviđena za manje sastanke, do 25 ljudi. Dvorana ima 30m².

Dvorana Kornati ima 56m² te predstavlja idealno rješenje za manja poslovna okupljanja. Ova konferencijska dvorana osigurava privatnu atmosferu i LCD TV, te može udobno smjestiti do 50 ljudi.

Za veće konferencije i sastanke do 100 ljudi, toplo preporučamo Dvoranu Šibenik koja ima 110m². Dvorana se nadovezuje na glavi restoran, te ima konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Najveća konferencijska dvorana u hotelu jest dvorana Vodice s 335m², koja se može podijeliti na dvije manje dvorane, Dvoranu Vodice od 200m² i Dvoranu Okit od 135m². Obje dvorane imaju konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Profesionalno i ljubazno osoblje RIVIJERA Hotela IMPERIAL pružit će Vam vrhunsku uslugu i učiniti sve kako bi Vaše potrebe i očekivanja bila ispunjena.

Dodatne usluge

Smještaj

Nudimo smještaj u modernim sobama i apartmanima koji su nedavno obnovljeni i opremljeni prema posljednjim standardima.

Gastronomska ponuda

U Restoranu možete uživati u bogatoj gastronomskoj ponudi te kušati razne specijalitete nacionalne i mediteranske kuhinje.

Usluge prijevoza

Rado ćemo Vam organizirati brz i siguran prijevoz u bilo koja doba dana.

Parking

Svim gostima hotela osiguravamo parkirno mjesto.

Tijekom cijele godine RIVIJERA Hotel IMPERIAL u Vodicama nudi Vam prelijepu obalnu destinaciju za sve oblike poslovnih okupljanja!

Konvencije i kongresi

„Neki ljudi vide stvari kakve jesu i pitaju se: Zašto? Drugi snivaju o stvarima koje nikada nisu postojale i pitaju se: Zašto ne?“ – George Bernard Shaw

Planirate važnu poslovnu konvenciju ili kongres? Povećajte učinkovitost i uspješnost, okupite svoje suradnike i važne poslovne partnere u Hotelu IMPERIAL u Vodicama.

RIVIJERA Hotel IMPERIAL Vodice pruža Vam mogućnost organizacije i održavanja konvencija i kongresa u modernim i višenamjenskim dvoranama. Naš poslovni centar nalazi se u hotelskom prizemlju. Ovisno o broju sudionika, poslovno okupljanje moguće je organizirati u jednoj od naših pet konferencijskih dvorana: Kornati, Zlarin, Šibenik, Okit i Vodice.

Budući da svaka uspješna konvencija ili kongres zahtijeva tehnički kvalitetnu opremljenost dvorana, nudimo Vam svu potrebnu suvremenu audio-vizualnu opremu. Osim toga, sve konferencijske dvorane imaju izvor prirodnog svjetla, klimatizacijske uređaje te besplatni bežični Internet.

Ukoliko je Vaše poslovno okupljanje intimnije prirode i zahtijeva određenu diskreciju, preporučamo Vam Dvoranu Zlarin koja je predviđena za manje sastanke, do 25 ljudi. Dvorana ima 30m².

Dvorana Kornati ima 56m² te predstavlja idealno rješenje za manja poslovna okupljanja. Ova konferencijska dvorana osigurava privatnu atmosferu i LCD TV, te može udobno smjestiti do 50 ljudi.

Za veće konvencije i kongrese do 100 ljudi, toplo preporučamo Dvoranu Šibenik koja ima 110m². Dvorana se nadovezuje na glavi restoran, te ima konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Najveća konferencijska dvorana u hotelu jest dvorana Vodice s 335m², koja se može podijeliti na dvije manje dvorane, Dvoranu Vodice od 200m² i Dvoranu Okit od 135m². Obje dvorane imaju konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Profesionalno i ljubazno osoblje RIVIJERA Hotela IMPERIAL pružit će Vam vrhunsku uslugu i učiniti sve kako bi Vaše potrebe i očekivanja bila ispunjena.

Dodatne usluge

Smještaj

Nudimo smještaj u modernim sobama i apartmanima koji su nedavno obnovljeni i opremljeni prema posljednjim standardima.

Gastronomska ponuda

U Restoranu možete uživati u bogatoj gastronomskoj ponudi te kušati razne specijalitete nacionalne i mediteranske kuhinje.

Usluge prijevoza

Rado ćemo Vam organizirati brz i siguran prijevoz u bilo koja doba dana.

Parking

Svim gostima hotela osiguravamo parkirno mjesto.

Tijekom cijele godine RIVIJERA Hotel IMPERIAL u Vodicama nudi Vam prelijepu obalnu destinaciju za sve oblike poslovnih okupljanja!

Izložbe i prezentacije

„Čovjek s novom idejom je luđak sve dok ta ideja ne uspije.“ – Mark Twain

Planirate važnu poslovnu prezentaciju, izlaganje odnosno izložbu? Povećajte svoju učinkovitost i uspješnost, okupite sve potencijalne poslovne partnere u RIVIJERA Hotelu IMPERIAL u Vodicama.

RIVIJERA Hotel IMPERIAL Vodice pruža Vam mogućnost organizacije i održavanja prezentacija i izložbi. Naš poslovni centar nalazi se u hotelskom prizemlju. Ovisno o broju sudionika, poslovno okupljanje moguće je organizirati u jednoj od naših pet konferencijskih dvorana: Kornati, Zlarin, Šibenik, Okit i Vodice.

Budući da svaka uspješna konvencija ili kongres zahtijeva tehnički kvalitetnu opremljenost dvorana, nudimo Vam svu potrebnu suvremenu audio-vizualnu opremu. Osim toga, sve konferencijske dvorane imaju izvor prirodnog svjetla, klimatizacijske uređaje te besplatni bežični Internet.

Ukoliko je Vaše poslovno okupljanje intimnije prirode i zahtijeva određenu diskreciju, preporučamo Vam Dvoranu Zlarin koja je predviđena za manje sastanke, do 25 ljudi. Dvorana ima 30m².

Dvorana Kornati ima 56m² te predstavlja idealno rješenje za manja poslovna okupljanja. Ova konferencijska dvorana osigurava privatnu atmosferu i LCD TV, te može udobno smjestiti do 50 ljudi.

Za veće konvencije i kongrese do 100 ljudi, toplo preporučamo Dvoranu Šibenik koja ima 110m². Dvorana se nadovezuje na glavi restoran, te ima konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Najveća konferencijska dvorana u hotelu jest dvorana Vodice s 335m², koja se može podijeliti na dvije manje dvorane, Dvoranu Vodice od 200m² i Dvoranu Okit od 135m². Obje dvorane imaju konferencijsko predvorje s garderobom za primjeren doček gostiju.

Profesionalno i ljubazno osoblje RIVIJERA Hotela IMPERIAL pružit će Vam vrhunsku uslugu i učiniti sve kako bi Vaše potrebe i očekivanja bila ispunjena.

Dodatne usluge

Smještaj

Nudimo smještaj u modernim sobama i apartmanima koji su nedavno obnovljeni i opremljeni prema posljednjim standardima.

Gastronomska ponuda

U Restoranu možete uživati u bogatoj gastronomskoj ponudi te kušati razne specijalitete nacionalne i mediteranske kuhinje.

Usluge prijevoza

Rado ćemo Vam organizirati brz i siguran prijevoz u bilo koja doba dana.

Parking

Svim gostima hotela osiguravamo parkirno mjesto.

Tijekom cijele godine RIVIJERA Hotel IMPERIAL u Vodicama nudi Vam prelijepu obalnu destinaciju za sve oblike poslovnih okupljanja!

Vjenčanja u IMPERIALU

Dragi mladenci,

isplanirajte proslavu svoje ljubavi s hotelom IMPERIAL u Vodicama i stvorite uspomene koje ćete rado prepričavati, i svojoj djeci, i unucima. Nazdravite s prijateljima i svojim najmilijima u prelijepom ambijentu našeg restorana koji može primiti do 350 gostiju, a uključuje i prostrani plesni podij s pozornicom. Osim toga, restoran ima izlaz na terasu s koje se pružaju prekrasni pogledi na park-šumu i more...

Ne propustite jedinstvenu priliku! I mi imamo dar za Vas. Provedite prvu bračnu noć kao suprug i supruga u udobnom apartmanu za mladence. Probudite se u romantičnom okruženju, naručite doručak u sobu i maksimalno razmazite svog bračnog partnera ili partnericu.

Iskoristite mogućnost noćenja u apartmanu za mladence. Probudite se kao gospodin i gospođa u romantičnom okruženju, naručite poslugu u sobu i maksimalno razmazite svog bračnog partnera i partnericu.

U organizaciji Vašeg najvažnijeg dana u životu rado ćemo Vam pomoći i oko najmanjeg detalja, zato ne oklijevajte kontaktirati nas!

Tel.: +385/22 454 488
Fax.: +385/22 442 611
E-mail: sales@rivijera.hr

 

Copyright © 2015. / RIVIJERA
e-mail: rivijera@si.t-com.hr / sales: reservations@rivijera.hr / Tel/Fax: 00385 22 454 454